The skolan

Hej hallå där kött å blåbärr!

Idag bar skolan börjat igen efter lovet. jobbigt! men kul och träffa sina crazy klasskompisar. Om någon vill veta så fick jag VG på ett tyska prov som jag gjorde innan lovet :D Matchen i lördags gick as bra vi vann med 3-2 väldigt gött! vardags rummet börjar bli klart nu också kul kul :)

Har inte så mkt å skriva nu men det kommer det kommer :P

Ha det gött :* 

Kalas

Hej! :P

Sorry för min dåliga uppdatering :) Men nu ska jag skärpa mig. Den senaste tiden har jag iaf tränat fotboll, Sett på en film ;) vart med en kompis och vi bakade väldigt gooda bullar. Imorn ska jag först måla om i tv rummet ;) sen ska jag ha kalas med mina kompisar eftersom jag fyllde 15 förra tisdan. Först ska de hem till mig och äta varma smörgåsar sen bär det av till torsby för att bowla! Efter det så åker vi till mormors cafe och äter glass :D det låter väll som en rolig kväll?

glömm inte å rösta på min bikini så jag vinner :D

Ha det bra! :*

Sol :D

Wow vilket väder! det var det lenge sen jag såg :D Just nu sitter jag ute, nyduchad och barfota och fryser inte!
Senare ska jag till mormor och äta påsk mat, GÖTT! En sak som jag tänkt på är att påskmusten faktist inte är så god :/ Har alltid längtat efetr det men iår smakar det bara märkligt.

Btw om ni har facebook Bli medlem av mormors glass cafe :D

http://glassbloggen.mormorsglasscafe.se/ Besök gärna denna blogg också :P

Ha det gött!

GLAD PÅSK!

Glad påsk på er! Idag blir det å chilla med ett påskägg framför tvn;) Men måste nog röra mitt as lite sen så man inte blir rund som en boll hah.

Ha det gött!

Min syster o Jag syster som påskkärringar för många år sen :D

Träning

Idag har jag jobbat på cafeet men det var så lite folk att jag gick hem tidigare. När jag kom hem så gick jag ut och sprang! jag brukar träna men har varit sjuk och inte tränat på nästan två veckor. Men jag var iallafall väldigt förvånad över min braiga kondis, Jag orkade springa utan att bli för trött på mina 2,5 km:D

min träning "outfit".

Hah!

Hah Hände en väldigt rolig sak igår. När jag jobbade på cafeet så hålde jag på med min telefon. plötsligt blev jag väldigt nödig och gick på toa med telefonen i handen och när jag skulle dra ner byxorna så hade jag fortfarande telefonen i handen och tappar den i toan! Jag kastade ner handen i toan och tar upp telefonen och slänger ur batteriet. Och sen la jag den på elementet. Den funkar fortfarande! :D

Hi!

Detta är inget aprillskämt :P Jag har startat en blogg! det trodde jag alldrig om mig själv.
Men nu är klockan för mycket så jag skriver mer imorn.

Ha det bra // Josefin!

RSS 2.0