see one, Everybuddy get in your positions.

Hade en otroligt skön dag igår. Först vaknade jag vid 11 och vid 12 fråga en kompis om jag ville med och åka skidor och bada, de skulle komma om en kvart så jag fick skynda mig rejält. Kasta i alla grejer i väskan och sen åka. När vi kom upp till torsby så åkte vi intervaller i ca en timme. Banan var otroligt fin igår. Nypistad och solen sken. Sen åt vi pizza, mmm... efter pizzan så åkte vi till badhuset och simmade lite o lekte. sen när jag kom hem så var jag lite utsliten så då la jag mig o kolla på film :) sen hände det inte så mkt mer.
Nu ska jag iaf snart åka in till sunne för att handla lite grejer till nyår. Kanske någon present till mamma för hon fyller år imorn :)

wow

Aaaaaah det är 2011 på lördag! blir ju jämt rädd. tyckte det nyss var nyår 2009 till 2010 :S läskigt. Fredags kvällen ska iaf firas med underbara vänner. Tror kväller kommer bli supert.
Idag har jag åkt slalom/ snowboard i ski sunne, vääldigt kul men lite lång tråkigt med de tre backarna de har. Hovfjället är helt klart bättre :D imorn ska jag åka pulka för första gången den här vintern, ska bli kanon kul :)
aja det var allt från men, hej då.

RSS 2.0