:*

Helt perfa kväll igår! Heh först kolla vi på timo när han uppträdde (jäklans bra!) efter gick vi å dansa. Sedan när vi skulle ta lite luft så gick vi bort mot senen och där så hade de sålt tröjor mm och höll på att plocka ihop så vi skynda oss dit å prata med han. fick autografer å kramar. Riktigt skön kille haha. Sen gick vi å dansa igen. Såå jäkla synd att de stängde grottan halv två när den ska stängas två! :/
(har ingen jäkla kamera så har inga kort som vanligt)



Eva o Adam

Nu har jag haft min myskväll med mig själv och jag. tittade på eva o adam (serierna) det är riktigt bra! skönt å se på som myskväll. En sak som är lite styggt är att de heter samma som dom där i biblen. nu ska jag iaf sova så jag orkar springa till morgonen.

Söta!

im playing football in the rain...

Bara såå ni veet så äre blött ute. Hade fotbolls träning nyss faktist ganska så skönt i regnet bara att det dö kliar i örat nu :O tänk om jag blir förkyld :S Precis till svennis cup. Aja det blir iaf ingen utgång ikv det blir nog en mys kväll med mig själv och jag :P hah vad tragiskt. jag och jag ska iaf ha jäkligt mysigt :D Jag börjar bli lite stressad för skolan börjar om mindre än en månad! och jag har inte sovit i tält än! inte luggit å stekt på pärlan en hel dag... pust...


Btw en jäkla bra låt! : Two door cinema club- Something good can work :D


Trevligt!

Go ledig dag igår! först var jag till maja å padla kajak sen bada vi lite. sen fick vi kakor å fruktsoda o efter fikat satte vi oss på ett par klippor o myste. Senare  mot kvällen så åkte jag hem och gjorde mig iordning för fryxdalsdansen. Sen åkte vi till Fdd och såg på brolle. Han var riktigt bra. bara att man alldrig lyssnar på hans låtar så man kände inte ingen så många han sjöng. När det var slut så blev det grottan resten av kvällen. :D har tyvärr inga bilder från gårdagen. ska inte dit idag men på fre- lör blir det fdd igen :) Då ska jag ta lite bilder  


FDD

Woho sommarn är tbx! + att jag är ledig idag! Det ska bli jäklig kul på Fryksdalsdansen ikv. och det blir nog sola o bada idag :D

Nej!

Nej! jag har försovit mig idag Inte Kuul!  ska vara på jobbet om en o enhalv timme och ar nyss duchat (väldigt kort tid för mig :$) Heh får skynda mig nub heej dåå

Jag ser det regnar

Sitter å väntar på pappa som ska skjutsa mig till jobbet eftersom det regnar så mkt att man inte kan åka moppe :( En sak som är bra (om man ska se saker possitivt) såär det TVÅ hela grader varmare än igår :D Igår var det 14 och idag är det 16! hah fast det är fortfarande för kallt. Jag säger som Wow jocke (björn gustavsson) "vart är pläden ng stans? jag fryser juh knäna av mig"
jaja nu ska jag iaf iväg å jobba. harre!

spagetti

Sitter här och äter spagetti o köttfärssås med majs efter en dag med jobb och tycker det är för kallt med 12 grader i juli. Blir nästan ledsen och längtar till cypern. om jag inte hade jobb så skulle jag köpa en resa å åka dit. Hade iaf ganska trevligt på jobbet idag. Men när jag skulle skära chiabata så skärde jag mig och börja blö :P


vill ha det vädret

Woho

Woho ledig igår! Och då var jag hos maja. mina tremänningar från skåne var också där. Vi tittade på Mio min Mio. Hade aldrig sett filmen förut, Störde mig lite på att den är dubbad  på svenska. Men gillade den ändå alla Astrid lindgren filmer/böcker är bra. På kvällen sen så var jag bara hemma å softa. ganska skönt eftersom jag var väldigt trött efter att ha varit ute sent två nätter i rad.

Här kommer några bilder från i fredags :)







Fint och mysigt!

solnedgång..

oops nu var det ett tag igen :P Jag har jobbat och vart i karlstad på rix fm festival :) Riktigt bra. Igår kväll så gjorde jag och en kompis en brasa och grillade korv å prata och kolla på solnedgången. Hur jäkla mysigt som hälst. Ska lägga upp lite bilder sen. Himmelen var alldeles rosa och det speglade sig i vattnet så det också såg rosa ut älskart! :) Gud igår kom jag också på att det är gymnasieval om min dre än ett halvår! HJÄLP :S

Trött


Wow var ute och sprang nyss och det känns att jag inte rört mig på flera veckor. men som alltid så var det vääldigt skönt efter. Tror ja ska börja springa varje dag skulle va bra för min kondis eftersom jag åker skidor och spelar fotboll annars och det går inte utan kondis. ska snart iväg å jobba och det blir nog en hel del folk idag igen.
ska bada ikväll men Ellinor :D

I am not young enough to know everything

Tjoo!
Idag har jag tagit bort styngnen och får bada imorn wee! Synd bara att det är så jäkla dåligt väder. kallt och blåsigt stör mig hah just när jag får bada blir det iskallt.  
Längtar tills torsdag för då är det RIX FM festival i Karlstad. Ska dit med tjejerna i klasen. Riktigt sköna tjejer måste jag säga. Jag tror det kommer bli en toppendag som jag kommer minnas läänge :)
Just nu sitter jag iaf å kollar på filmen som går på 3an kommer inte ihåg vad den hette men den handlar om en häxa som flyttar te hollywood och ska bli ikke häxa elr ngt. riktigt kul film haha.



                     
vad säger ni? heh

2010-07-19

Måste börja med att säga att jag är den sämsta bloggaren just nu men ska skärpa mig jag lovar :) Idag har jag iaf jobbat och är vÄäääldigt trött just nu. Väntar på att syster ska komma hem så att vi kan laga mat. och det kommer nog bli jäkligt gottigt :)

Opererade bort blindtarmen för två veckor sen så imorn ska styngnena på magen bort! :D

Harre så brait :P

Svar :D

Svar: man får 5000 fria sms i månaden. Jag ska vinna en iphone så att jag kan twittra, blogga och facebooka lätt som en plätt, http://feber.se/teliamax25/ :*


RSS 2.0