Happy new year!!!!!!!!!!

Det är något speciellt med Victoria secrtets fashion show som gör en helt förtrollad. Det nog den underbara showen med bra artister och musik och de vackra modellerna som gör det så bra.
Jag klippte mig själv igår innan jag skulle duscha. Det blev rejält kort men det var skönt att klippa bort allt slitet gammalt hår.
Gott nytt år iallafall. Hade en otroligt rolig kväll/natt igår/idag. Vi sjöng singstar och dansade för fulla muggar. Vid tre åkte annie hem för hon skulle till grannkanaria vid 5. vid 6 tyckte vi att det var dagt att gå  o sova så då pumpade vi upp luft madrassen (sån man sticker i väggen så blåses den upp). sen trängde vi ihop oss på den, o jäklar vad varmt det blev! men sov inprinsip hela natten. vi gick upp vid halv ett och åt lite frukost o sen såg vi på "the love guru" herre gud vilken sjuk film, lite rolig lite konstig lixom. sen sjöng vi singstar ingen och spela gutar hero band rock. seen sa jag hej då till mina goda vänner och åkte hem. nu ska jag nog bara chilla heeela kvällen.


"VSFS 2010" :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0