Three days

Oj! tre dagar gick fort!
Sen sist har jag iaf tävlat vilket gick skit, jag har också Sett på vasaloppet gu vad spännande det var i slutet!
Idag var skolan igen blä! Drygare än vanligt men gick väldigt fort. efter skolan drog jag och Ellinor och gymmade ett tag :)

Aja det var det! bye

sjukhus och andra upplevelser

Hellu

Vart till sjukhuset idag och kollat vad det är för fel på mig, men det var visst inget fel, helt pigg o alert antagligen...

Har städat heeela huset idag innan jag gav mig av till sjukhuset. Tyckte det var riktigt bra gjort av mig :D Men jag gjorde det för mammas o pappas skull. Så det skulle slippa städa i flera timmar när de kom hem.
Måste säga att det är en härlig känsla att ha gjort en sån bra sak. Jag fick inget betalt utan min betalning var att mor o far blev glada när de kom hem :)
Igår var jag på övningkörnings kurs så jag far börja övningsköra när jag fyller år, känns bra, fast farligt för de andra bilisterna...

Aja nu ska jag gå o njuta av den goda maten som väntar :D

Hade gött Puss!

Jag och en kompis i skidbacken för ng månad sen :)

I just came to say hello :D

Wow jag är nog den sämsta bloddaren i världen....
Men iallafall, Det änder inte så mycket i itt liv just nu. Skola skola skola, skidor skidor skidor. inte så mycket mer. Tyvär har jag fått ansträngningsastma men har fått medecin för så det stör inte s¨mycket längre :) Jag ska iaf snart ut påen gårunda o få lite frisk luft.
Även fast det är lov så är det inte så mycket roligare än skolan. än så länge iaf. Fast det bir väll vad man gr det till.
Aja ska se till att det blir kul :)

Hade!


Åh varma cypern, skulle vara skönt att vara där nu :)

RSS 2.0